Account Manager

Miejsce pracy: Warszawa
Zadanie z jakimi przyjdzie się Tobie zmierzyć:
- realizowanie projektów z aktualnymi klientami firmy,
- Inicjowanie, opracowywanie koncepcji i koordynacja (przy współpracy z pozostałymi działami firmy) kampanii marketingowych
- tworzenie i realizacja działań marketingowych ukierunkowanych na pozyskiwanie leadów
- planowanie i zarządzanie częścią budżetu dedykowanego działaniom ATL oraz BTL
- budowanie trwałych relacji z klientem,
- orientacja na cel biznesowy.
Wymagania:
- min. 1 rok doświadczenia w pracy w agencji reklamowej/marketingowej
- znajomość zagadnień oraz narzędzi marketingu internetowego
- kreatywne podejście do stawianych zadań
- komunikatywność (łatwość nawiązywania kontaktów i otwartość do ludzi)
- samodzielność i umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy.
- zaangażowanie i inicjatywa własna
- umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
- komunikatywna znajomość j. angielskiego,
Oferujemy:
Aplikuj teraz - szansę rozwoju zawodowego,
- przyjazną atmosferę,
- adekwatne wynagrodzenie wraz z systemem motywacyjnym,
- dużą samodzielność działania,
- prywatną opiekę medyczną
- stabilne zatrudnienie,
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy.